Hát leírom hogy jártam. Évekig szerelemes voltam egy srácba, aki persze nem is nagyon foglalkozott velem, de tudta, hogy velem mi a helyzet. Na ilyenkor cél, új kapcsolatba bele ezerrel!! Vagy 5ször jártam úgy vele, hogy éppen összejöttem volna valaki mással, akivel 2-4 hónapos kapcsolat után kezdtem is érezni valamit, ám mikor megjelent, hogy fontos vagyok neki és szeret: a világot meg tudtam volna váltani,  olyan boldog voltam!! Hát kétszer bedőltem, és boldogan nyitottam felé. 2-3 hét, majd  13 év alatt rájött, miért nem én, és hogy miben vagyok neki tökéletlen...:((

Azt hittem nem élem túl, de hát persze rohadt nehezen, de túléltem...

Később nem álltam neki készen, sőt,  de ahogy megjelent, úgy felkavart, hogy az épp kialakult kapcsolatnak annyi lett. Sokat gondolkoztam, mi ez??? Hogy tudja kiszámítani, hogy épp most úsznék be a másik farvizén és tartoznék vele össze, erre telefon, csengő...és minden összeomlik.

Olvastam az energiavámpírokról, akik jönnek és megcsapolják a jót. Ez olyan nevetségesen hangzik. De létezik valóban?? Nemcsak a magam példájából mondom, hogy igen,  valami 7. érzékük van sajnos ezeknek.

  

 

Szerző: Let it ...  2009.06.19. 14:33 4 komment

Címkék: energia negatív

süti beállítások módosítása